Cursos de formació d’accés a l’administració electrònica

Divendres, 4 de desembre de 2020

El Consell Comarcal de l'Anoia ofereix formació gratuïta als subjectes obligats a la tramitació electrònica davant de l'Administració pública.

Com bé sabeu la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de Procediment administratiu comú de les Administracions Públiques estableix, en el seu article 14.2, els subjectes obligats a comunicar-se amb l’administració pública per via electrònica i que són: les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica pròpia, les persones que estiguin col·legiades i que es comuniquin amb l’administració per temes relacionats amb l’exercici de la seva professió, notaris, registradors de la propietat i mercantils, empleats de l’administració pública així com totes aquelles persones que actuïn en representació d’un interessat obligat.

Des del Consell Comarcal de l’Anoia s’ofereixen un seguit de cursos gratuïts d’una durada aproximada de 2h i amb un suport posterior en la tramitació, per tal de facilitar l’accés a l’administració electrònica als subjectes obligats, en què es tractaran els diferents temes relacionats amb l’administració electrònica, com són els certificats digitals, la factura electrònica o la tramitació.

En funció del perfil que tingueu us podeu apuntar al curs de formació que us pertoqui als següents enllaços:

Us animem a participar-hi, ja que són gratuïts, de curta durada i poden estalviar-vos molt temps i esforços en la tramitació de les vostres comunicacions amb l'administració pública.

Darrera actualització: 4.12.2020 | 13:24