ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Data i hora oficials
13/12/2018 12:32
 

E-Fact - Factura electrònica

Què és i com es trametren les factures electròniques.

Què és la factura electrònica?

La factura electrònica és un document electrònic amb idèntic valor legal i fiscal que una factura en paper que es tramet a través de mitjans electrònics, garanteix l'autenticitat del seu origen i la integritat del seu contingut, té el consentiment del seu destinatari i està acreditada per una signatura electrònica reconeguda.

Què no és una factura electrònica?

No són factures electròniques els documents digitals enviats per correu electrònic, ni documents escanejats ni aquells signats amb un certificat digital no reconegut.

Quines dades ha de contenir la factura electrònica?

Ha de contenir les mateixes dades que una factura en paper.

Sóc proveïdor i vull fer arribar una factura electrònica a l'Ajuntament de Castellfollit de Riubregós. Què he de fer?

Per trametre una factura electrònica al nostre Ajuntament s'ha de fer a través de la plataforma E-Fact, clicant aquí s'obrirà la bústia de recepció de factures.

Hi ha l'obligació de trametre les factures electrònicament?

En aquest cas l'Ajuntament de Castellfollit de Riubregós s'ha acollit a l'article 9 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'Impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic on diu que les comunitats autònomes poden excloure reglamentàriament d'aquesta obligació les factures amb un import inferior a 5.000€, per tant, si la factura que heu de trametre és d'un import inferior a aquest no teniu l'obligació de trametre-la electrònicament i ho podreu fer a través del registre d'entrades general habitual.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 22/01/2015 12:50