ZOOM: Amplieu amb CTRL+ / Reduïu amb CTRL-
Idiomes:  esp  eng  fra
Data i hora oficials
20/08/2019 03:37
 

Petició volant/certificat d’empadronament i de convivència

En què consisteix

El volant o certificat d'empadronament és el document que acredita que l'habitant en nom del qual s'expedeix consta com a incrit al padró municipal d'habitants. Per a la majoria de gestions bàsiques es acceptat el volant (renovació dni, permís de conduir...)

El volant o certificat de convivència és el document que especifica les persones que viuen en un mateix domicili i l'adreça completa on consten incrits al padró.

Qui el pot demanar?
Totes aquelles persones empadronades al municipi de Castellfollit de Riubregós. La persona que ho sol·licita pot ser:
  • La persona empadronada essent major d’edat
  • El pare, la mare o el tutor legal d’un menor d’edat
  • Un representant autoritzat per la persona interessada. En aquest cas cal presentar l’autorització corresponent i una fotocòpia del document d’identitat tant de la persona que autoritza com del representant autoritzat
Quan es pot sol·licitar?
De dilluns a divendres de 9h a 14h a les oficines de l’ajuntament
Quan es dóna resposta?
En el cas dels volants, tan d’empadronament com de convivència el tràmit és immediat. Els certificats en canvi al portar les signatures corresponents el tràmit es perllonga una setmana aproximadament.
Cost
L’expedició d’un volant ja sigui d’empadronament o de convivència és gratuïta, en canvi quan es tracta d’un certificat en ambdós casos el preu marcat per les ordenançes fiscals és de 3,01€ (any 2013) - Ordenança fiscal n.16 (taxa per expedició de documents administratius)
Documentació necessària?
Descripció documentació

En el cas de que el tràmit el realitzi la persona interessada només és necessària la presentacio del dni/nie/passaport.

Si el tràmit el realitza una persona autoritzada per la persona interessada cal aportar l’autorització de representació junt amb la còpia del dni/nie/passaport de la persona per a la qual s’expedeix el volant o certificat i la còpia del dni/nie/passaport de la persona autoritzada

Com iniciar el tràmit?
Presencialment
Aquest tràmit només es pot realitzar presencialment presentant a les oficines de l’ajuntament tota la informació requerida anteriorment.
Adreces on dirigir-se
Ajuntament
T.93 869 30 31
Carrer Major, 10
Normativa de referència
Ordenança fiscal n.16 (taxa per expedició de documents administratius)
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 21/03/2013 10:25