Facilitats per famílies amb nens en edat escolar

L'Ajuntament de Castellfollit de Riubregós busca nens i nenes per l'escola del poble.

Ens trobem en un moment que el poble veu en perill la continuïtat del funcionament de la nostra escola. Cada cop hi ha menys nenes i nens en edat escolar, fet que provocaria, si la situació continua en aquesta direcció, el tancament del CEIP Sant Roc.

Per aquest motiu, l'Ajuntament de Castellfollit de Riubregós ha posat en marxa un dispositiu de recerca de mainada en edat escolar oferint, a aquelles famílies amb fills i/o filles en edat escolar interessades en instal·lar-se al poble, un pis amb molt bones condicions econòmiques.

D'aquesta manera, es pretén atraure al poble famílies amb aquestes característiques propiciant doncs, que es pugui continuar rebent un servei tant important com l'escolarització a casa amb un tractament personalitzat com el que gaudeixen (i estem gaudint) les escoles rurals.


Ajuntament de Castellfollit de Riubregós


    Diga'm-ho i ho oblidaré,
    ensenya-m'ho i o recordaré,
    involucra'm i ho apendré.

    Ajuntament de Castellfollit de Riubregós | Anoia | Catalunya
    Powered by COCO